Een werkplek thuis én op kantoor is heel normaal. Productieve medewerkers op deze werkplekken vragen om een flexibel team van werkplekbeheerders in een groot dekkingsgebied. De werkplekbeheerders van eXperIT staan voor u klaar om uw medewerkers te ondersteunen, installaties uit te voeren of (thuis)werkplekken in te richten en te beheren.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
eXperIT houdt overzicht voor u en beheert uw werkplekken. Onder werkplekbeheer verstaan wij het inrichten, het op afstand beheren en het monitoren van de werkplekken van uw medewerkers. Tevens verzorgen wij ondersteuning op locatie, zoals bij het verhelpen van storingen, het uitvoeren van software updates, het aansluiten van printers of het aanmaken van nieuwe gebruikers.
Wanneer uw medewerkers vragen hebben of tegen problemen aanlopen, is het van belang snel met oplossingen te komen. Zo kunnen de werkzaamheden snel worden hervat. eXperIT heeft daarom een servicedesk die altijd bereikbaar is. Natuurlijk worden uw medewerkers te allen tijde snel geholpen door bekwame en vriendelijke servicedeskmedewerkers.
Onder onze klanten ervaren wij dat dit de belangrijkste voordelen van een servicedesk zijn: