Apotheken: Het op orde houden van bestellingen van patiënten kan van levensbelang zijn. Bestelsystemen dienen altijd soepel en foutloos te verlopen. De juiste
hard- en software en een betrouwbaar
systeembeheer zijn daarbij onmisbaar.
Huisartspraktijken: Het kwijtraken van vertrouwelijke informatie van patiënten, patiëntinformatie verwisselen of het onbereikbaar zijn voor noodsituaties. Het is de nachtmerrie van elke huisarts. Een
betrouwbare telefoonverbinding is cruciaal en een
plek waar de huisarts alles kan vinden van essentieel belang. Bovendien fungeert eXperIT bij een systeemfout als
pleister op de wond.
Tandartspraktijken: Systeemfouten zijn net als kiespijn. Een ingreep van een expert is nodig om het
probleem op te lossen. Een goede tandarts vertelt hoe een tandprobleem voortaan voorkomen kan worden. eXperIT
begeleidt klanten zodat incidenten in de toekomst niet opnieuw plaatsvinden. Om afspraken met patiënten succesvol vast te leggen, is een
werkend systeem noodzakelijk.
Fysiopraktijken: Rugpijn, nekkwalen, sportblessures. Redenen genoeg om een afspraak met een fysiotherapeut te maken. Het is vervolgens essentieel dat patiëntinformatie opgeslagen wordt via een
goed onderhouden systeem en
blijft – mocht de rugpijn terugkeren.