Heeft u voldoende kennis en capaciteit in huis om de continuïteit en beschikbaarheid van uw IT-infrastructuur te garanderen? De IT-infrastructuur is het hart van de automatisering in uw bedrijf en van essentieel belang voor een soepele gang van bedrijfsprocessen.
Door het toenemend aantal gebruikers, variëteit aan bedrijfsprocessen en de complexiteit van systemen worden IT-omgevingen steeds complexer. Het opzetten en beheren van een IT-infrastructuur die aan de huidige en toekomstige eisen voldoet, is voor velen een uitdaging. Door IT-landschappen zorgvuldig op te zetten en blijvend te optimaliseren, versterkt de marktpositie en blijven IT-kosten op de lange termijn beheersbaar.
Wilt u weten wat eXperIT voor uw bedrijf kan doen? Kijk hieronder naar onze werkwijze, of neem direct contact met ons op.
In ons Service Level Agreement (SLA) leggen we vast hoe we samen met u en derde partijen de overeengekomen beschikbaarheid van ICT leveren voor uw gebruikersorganisatie. eXperIT levert vanuit haar SLA een digitale werkomgeving op maat die voortdurend in lijn wordt gebracht met de ontwikkelingsrichting van uw organisatie.
Bij ingebruikname van de SLA vindt voortdurende toetsing en bijsturing plaats door uw organisatie in samenwerking met eXperIT en derde partijen. Dit voortdurende toetsings- en bijsturingsproces zorgt ervoor dat de gewenste beschikbaarheid van ICT voor uw organisatie gewaarborgd blijft.