Xelion blijft dé hosted telefonieoplossing uit de cloud. Dat ze steeds weer (internationaal) in de prijzen vallen is niet onlogisch gezien de nog altijd toenemende en onbeperkte functionaliteiten.

Zakelijke telefonie is vaak de levensader van elk communicerend bedrijf. Met VoIP van Xelion helpt eXperIT bedrijven de bedrijfscommunicatie optimaal te benutten en zijn ze optimaal bereikbare doordat iedereen altijd en overal met VoIP kan bellen. Zowel met de vaste telefoon, PC, Laptop als met de Smartphone App!

Koppeling VoIP met CRM

Het koppelen van je CRM aan je telefonieomgeving is enorm belangrijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid en het efficiënter kunnen werken. Met Add-on integratietool Bubble hoef je tijdens een inkomend of uitgaand telefoongesprek niet meer handmatig op zoek te gaan naar klantgegevens, maar verschijnen die direct in een pop-up op je beeldscherm en kun je van daaruit diverse acties uitvoeren zoals het openen van een klantkaart.

Pop-up notificatie

Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te tonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de gebruiker, afdeling of bedrijf te configureren. Bij het doorverbinden van een gesprek naar een collega verhuist de klantinformatie mee en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Standaard is de pop-up zichtbaar vanaf het moment dat je softphone, bureautoestel of ander device rinkelt tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd, maar met de verschillende timer opties kun je zelfs dit naar je persoonlijke voorkeuren aanpassen.

Naast de genoemde pop-up notificatie mogelijkheden is Bubble voorzien van nog veel meer functionaliteiten. Je kunt bijvoorbeeld meerdere CRM-integraties activeren onder dezelfde gebruiker, zonder meerprijs, wat handig kan zijn als je meerdere softwareapplicaties gebruikt binnen je bedrijf. De beschikbare functies zijn per CRM verschillend en afhankelijk van de mogelijkheden die de CRM-leverancier beschikbaar stelt middels de koppeling (API), maar we hebben alvast een aantal belangrijke voor je op een rij gezet:

  • Uitbellen met één muisklik op een telefoonnummer in je CRM, browser of ander programma met de Klik&Bel functie
  • Indien er meerdere relaties bekend zijn onder één nummer kun je met de Multi result functie door de resultaten bladeren
  • Dankzij de Call History functie zie je alle contactmomenten met het telefoonnummer van de laatste 90 dagen zodat je direct kunt zien welke collega als laatste contact heeft gehad
  • Aan het einde van elk gesprek wordt er een Call Registratie naar het CRM gepusht, zodat elk gesprek onder de relatiekaart in het CRM wordt gelogd
  • Maak direct een gespreksnotitie met de Call Note functie die samen met de Call Registratie wordt gelogd en zichtbaar wordt voor jou en je collega’s in de Call History
  • Eenvoudig en veilig inloggen op basis van Microsoft Single sign-on (SSO)

Als leverancier van Bubble helpen we je graag verder! Neem gerust contact met ons op via sales@experit.nl voor uitleg of een snelle prijsopgave.